.
Jak zarezerwować bilet?

Cały proces rezerwacji rozpoczyna się na naszej głównej stronie w wyszukiwarce połączeń. Należy wybrać kraj wyjazdowy i docelowy, a następnie postępując zgodnie ze wskazówkami systemu dokonać rezerwacji, płatności i wydruku biletu. Można także skorzystać z szybkich linków panelach "najpopularniejsze" i "euroTICKET poleca". Niezależnie od wybranej metody dokonywania rezerwacji zamawiający może w każdej chwili skorygować dane cofając się do odpowiedniejgo kroku (np. Miasto, Kraj, itd.).
do góry

.
W jaki sposób otrzymam bilet?

Bilety są wystawiane w formie elektroniczej, nie wysyłamy biletów pocztą, ani mailem. Każdorazowo po dokonaniu płatności za bilet Klient otrzymuje dwa numery: numer transakcji i numer PIN. Z pomocą tych dwóch numerów należy się zalogować klikając w link "logowanie" lub klikając bezpośrednio w link otrzymany w mailu. Po zalogowaniu się należy wydrukować bilet.
do góry

.
Czy mogę podróżować bez biletu, lub odebrać go bezpośrednio u kierowcy?

Zgodnie z naszymi "warunkami zakupu biletu" każdy pasażer wsiadający do autokaru musi posiadać przy sobie bilet. W wyjątkowych sytuacjach możliwa jest podróż bez biletu, ale wyłącznie po otrzymaniu wcześniejszej zgody przewoźnika. Każdy bilet zarezerwowany na naszym portalu musi zostać opłacony zgodnie z wybraną przez państwa formą płatności. Niestety nie ma możliwości dokonania rezerwacji i opłacenia biletu u kierowcy.
do góry

.
Co zrobić gdy zgubi się bilet?

Za każdym razem gdy bilet ulegnie zniszczeniu lub zagubieniu można go ponownie wydrukować w ten sam sposób jak po zakupie, logując się z użyciem numeru transakcji i pin. Jeżeli nie pamiętasz numeru transakcji i numeru pin, w panelu logowania wpisz adres email zamawiającego bilet. Na adres zamawiającego wyślemy informacje dotyczące dwóch ostatnich transakcji.
do góry

.
Jak rozpoznam autokar, którym mam podróżować?

Autokar zawsze będzie posiadał za przednią szybą tabliczkę informacyjną z podanym symbolem, bądź nazwę trasy zgodnie z informacją na bilecie i w rozkładzie jazdy. Jeżeli autokar, który podjedzie na miejsce zbiórki nie będzie należał do firmy realizującej połączenie, to równieżza przednią szybą będzie posiadał nazwę przewoźnika na rzecz którego realizuj kurs.
do góy

.
Czy mogę zarezerwować bilet i odebrać go u kierowcy?

Niestety nie ma takiej możliwości. Każdy bilet zarezerwowany na naszym portalu musi być opłacony u nas, zgodnie z wybraną w systemie opcją.
do góry

.
Jakie są dopuszczalne formy płatności?

Dopuszczalne formy płatności są uzależnione od przewoźnika realizującego połączenie. Generalnie dostępne formy płatności to karty kredytowe (Visa i MasterCard) i przelewy internetowe (większość banków). W niektórych przypadkach jest też możliwe dokonanie płatności z użyciem tradycyjnego przekazu pocztowe Wybierając połączenie dostaniesz listę wszystkich możliwych płatności dla tego połączenia
do góry

.
Czy transakcja płatności jest bezpieczna?

Cały proces dokonywania płatności odbywa się bez naszego udziału. Komputer osoby zamawiającej kontaktuje się tylko z centrum autoryzacji eCard lub PayU z użyciem szyfrowanego łącza.
do góry

.
Chcę dokonać zmiany na bilecie, czy jest to możliwe?

Każdorazowo chcąc dokonać zmiany na bilecie należy się zalogować do biletu przez panel logowania. Po zalogowaniu należy kliknąć na link "Zmień/Zwróć", a następnie wybrać rodzaj operacji i przejść do kolejnego kroku. Operacje są wykonywane automatycznie, zgodnie z obowiązującymi warunkami przewozu. Po dokonanej zmianie typu zmiana daty wyjazdu, powrotu, datowanie biletu open należy ponownie wydrukować bilet. W przypadku zwrotów pieniądze zwracane są w ciągu pięciu dni roboczych od daty wykonania operacji.
do góry