Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. close
Więcej informacji
Agat
AGAT
.A05 Czechy - Austria

Wt Pt So   2016-06-20 - 2017-01-30
Pn - -   2016-12-19, 2017-01-02
      - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - -      
20:0020:0020:00 BRNODA ul. Benesova na przeciwko hotelu Grand ++04:00++04:00++04:00
     
- - - - - - - - - - - - - -
     
+02:30+02:30+02:30 VILLACHHauptbahnhof +21:15+21:15+21:15
     
- - - - - - - - - - - - - -
     
  2016-06-20 - 2017-01-30 Pn Cz So
  2016-07-17, 2016-12-21 - Śr Nd
  2016-10-30, 2017-01-03 Nd Wt -

Powroty anulowane: 2016-10-31

Informacje dla Pasażera:
Dotyczy linii:
A-03 Polska – Lecce, A-04 Polska – Torino, A-05 Polska – Palermo Sycylia Express.

  1. „Agat Bonus Program”: po 3 przejazdach z Biurem Podróży Agat otrzymują Państwo kartę stałego klienta „Agat Premium Card”, która uprawnia do 15 % zniżki na wszystkich naszych liniach, oraz do zabrania dodatkowego bagażu gratis (w miarę wolnych miejsc w lukach bagażowych).
  2. Zniżki:
    • U – 10 % zniżki dla osób w wieku 7 – 26 lat, seniorów powyżej 60 lat, posiadaczy karty ISIC.
    • SK – 15 % zniżki dla posiadaczy karty stałego klienta „Agat Premium Card”.
    • Wypróbuj AGAT – 15% zniżki dla wszystkich posiadaczy kart stałego klienta polskich licencjonowanych firm przewozowych obsługujących międzynarodowe linie autokarowe.
    • Częściej taniej – 25% zniżki dla posiadaczy karty stałego klienta AGAT PREMIUM CARD, którzy po oddaniu 3 biletów do sprzedawcy, zrealizowanych w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień wyjazdu, na który zostaje wykupywany czwarty promocyjny bilet (nie ma znaczenia czy jest to bilet jednostronny czy dwustronny) z 15% zniżką, mają prawo do zakupu kolejnego (czwartego) ze zniżką 25%.
    • DD – 50 % zniżki dla dzieci w wieku 0 – 7 lat.
    • Podwójny komfort – 50% zniżki dla osób ceniących sobie wygodę podczas podróży. Gwarantuje drugie miejsce dla jednego pasażera za 50% ceny. Zniżka nie obowiązuje w okresie 10 – 24 grudnia z zagranicy oraz 01 – 15 stycznia z Polski.
  3. Ważność biletu: bilet jednostronny ważny do momentu odjazdu autokaru; bilet „open” ważny 12 miesięcy od daty wyjazdu i nie podlega przedłużeniu.
  4. Zmiana terminu wyjazdu: może być dokonana jednorazowo, nie później niż w przeddzień wyjazdu. Opłaty za zamianę daty wyjazdu: 20 zł lub 5 euro.
  5. Datowanie biletu „Open”: datowanie biletów dokonywane jest w miarę dostępnych miejsc w autokarze i powinno nastąpić przynajmniej 2 tygodnie przed planowaną datą powrotu. Datowanie biletów „OPEN” jest bezpłatne.
  6. Zwrot biletu: dokonuje kasa, w której został zakupiony bilet wg poniższych zasad:
    • bilet jednostronny:
      • powyżej 14 dni przed wyjazdem - potrącenie 10% wartości biletu,
      • od 14 dni a powyżej 3 dni przed wyjazdem - potrącenie 25% wartości biletu,
      • od 3 dni do 1 dnia przed wyjazdem - potrącenie 50% wartości biletu,
      • w dniu wyjazdu, przed godziną odjazdu - potrącenie 90 % wartości biletu,
    • bilet dwustronny lub Open: w przypadku zwrotu biletu dwustronnego mają zastosowanie zasady jak w przypadku biletu jednostronnego, przy czym pod uwagę brana jest tylko data wyjazdu,
    • bilet dwustronny - zwrot powrotu: zwrot dla klienta to różnica ceny biletu dwukierunkowego i jednokierunkowego minus wartość potrącenia zależna od daty powrotu wg zasad jak przy bilecie jednostronnym,
    • bilet dwustronny Open - zwrot powrotu: zwrot dla klienta to różnica ceny biletu dwukierunkowego i jednokierunkowego minus 10 % wartości tej kwoty.
  7. Bagaż: Pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu 2 sztuk bagażu podstawowego (walizka, torba podróżna, plecak) o łącznej wadze nie przekraczającej 30 kg i łącznych wymiarach nie przekraczających 90 x 75 x 25 cm. Pasażer oprócz bagażu podstawowego ma prawo do przewozu 1 sztuki bagażu podręcznego o wadze do 5kg. Każdy następny bagaż jest nadbagażem. Nadbagaż zabierany jest tylko w miarę wolnych miejsc za dodatkową opłatą: 30 zł lub 10 euro za 1 sztukę o powyższej wadze i rozmiarach
  8. Autokar: Wyróżnikiem autokaru wykonującego przejazd na danej trasie jest tablica kierunkowa za przednią szybą. Wszystkie autokary wyposażone są w: toaletę, barek, klimatyzację, dvd.
  9. Wyjazd: Pasażer proszony jest o stawienie się 15 min przed planowanym odjazdem autokaru.
  10. Przejazd: W trakcie przejazdu kawa, herbata gratis.
  11. Telefon awaryjny : (0048) 607 067 291, 607 067 292, 607 067 293 umożliwia kontakt z biurem w wyjątkowych przypadkach np.: w sytuacji opóźnienia autokaru, w przypadku spóźnienia na wyjazd. Prosimy nie korzystać z tych numerów w godzinach otwarcia biura w Kraśniku, tj. pon.-pt.: 8:00-19:30, sob.: 9:00-16:00, niedz.: 10:00-16:00. Telefon awaryjny nie służy do rezerwowania biletów, jak również do zgłaszania rezygnacji z przejazdu.

REZERWACJE, INFORMACJE ZA GRANICĄ :
AGAT S.R.L. CC 82532292
AGAT MESSINA, Via Guido Delle Colonne 16: tel. +39 0906 40 62 53, kom. +39 340 928 47 86, +39 340 929 65 87
AGAT MODENA, kom. +39 346 764 38 91, tel. + 39 059 925 683
AGAT PALERMO, Via Rosario Gregorio 53: tel. +39 0916 16 44 09, kom. +39 347 585 33 11
AGAT CATANIA, tel. + 39 095 53 61 04, kom. + 39 349 149 49 44
AGAT SIRACUSA, tel. +39 347 585 33 11
RZYM, AliMarCar - Agat – Buscenter, Autostazione Tiburtina, stanowisko numer 3: tel. +39 899 10 49 01
NEAPOL, Przyboś, Via S.M del Pianto 107: tel. +39 081 751 40 72, +39 333 308 94 58
FLORENCJA, Tickets Services, Via Santa Caterina da Siena 17: tel. +39 055 36 39 10
MONACHIUM, Dorothea, Auwald Str. 43, 85757 Karlsfeld: tel. +49 813 196 524
NORYMBERGA / MONACHIUM, Reiseburo Drozd: tel. +49 157 874 248 30 (24h)