Pliki cookie pomagają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie. close
Więcej informacji
Agat
AGAT
.AT01 Berlin - Southampton

Wt Cz Pt So   2016-09-12 - 2017-01-05
  - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - -  
+00:30 BERLINZOB, Masurenallee 22:00
 
- - - - - - - - - - - - - -
 
+08:45 ANTWERPIAHotel Crown Plaza, Gerard le Grellelaan 10 15:30
+12:45 MAIDSTONEMaidstone East Railway Station (Stop O) 09:30
+13:45 LONDYNVictoria Green Line 08:00
+15:15 GUILDFORDEgerton Road naprzeciwko Tesco 06:00
+16:15 PORTSMOUTHThe Hard Interchange 05:10
+17:05 SOUTHAMPTONZatoka na West Park Road, obok parkingu wielopoziomowego 04:30
 
- - - - - - - - - - - - - -
 
  2016-09-12 - 2017-01-05 Pn Cz So Nd

Informacje dla Pasażera :
Dotyczy linii: AT-01 – POLSKA – BELGIA – ANGLIA

  1. „Agat Bonus Program”: po 3 przejazdach z Biurem Podróży Agat otrzymują Państwo kartę stałego klienta „Agat Premium Card”, która uprawnia do 15 % zniżki na wszystkich naszych liniach, oraz do zabrania dodatkowego bagażu gratis (w miarę wolnych miejsc w lukach bagażowych).
  2. Zniżki:
    • U – 10 % zniżki dla osób w wieku 7 – 26 lat, seniorów powyżej 60 lat, posiadaczy karty ISIC.
    • SK – 15 % zniżki dla posiadaczy karty stałego klienta „Agat Premium Card”.
    • Wypróbuj AGAT – 15% zniżki dla wszystkich posiadaczy kart stałego klienta polskich licencjonowanych firm przewozowych obsługujących międzynarodowe linie autokarowe.
    • Częściej taniej – 25% zniżki dla posiadaczy karty stałego klienta AGAT PREMIUM CARD, którzy po oddaniu 3 biletów do sprzedawcy, zrealizowanych w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień wyjazdu, na który zostaje wykupywany czwarty promocyjny bilet (nie ma znaczenia czy jest to bilet jednostronny czy dwustronny) z 15% zniżką, mają prawo do zakupu kolejnego (czwartego) ze zniżką 25%.
    • DD – 50 % zniżki dla dzieci w wieku 0 – 7 lat.
    • Podwójny komfort – 50% zniżki dla osób ceniących sobie wygodę podczas podróży. Gwarantuje drugie miejsce dla jednego pasażera za 50% ceny. Zniżka nie obowiązuje w okresie 10 – 24 grudnia z zagranicy oraz 01 – 15 stycznia z Polski.
  3. Ważność biletu: bilet jednostronny ważny do momentu odjazdu autokaru; bilet „open” ważny 12 miesięcy od daty wyjazdu i nie podlega przedłużeniu.
  4. Zmiana terminu wyjazdu: może być dokonana jednorazowo, nie później niż w przeddzień wyjazdu. Opłaty za zamianę daty wyjazdu: 35 zł w Polsce, 10 gbp w Anglii lub 5 euro w Belgii.
  5. Datowanie biletu „Open”: datowanie biletów dokonywane jest w miarę dostępnych miejsc w autokarze i powinno nastąpić przynajmniej 2 tygodnie przed planowaną datą powrotu. Datowanie biletów „OPEN” jest bezpłatne.
  6. Zwrot biletu: dokonuje kasa, w której został zakupiony bilet wg poniższych zasad:
    • bilet jednostronny:
      • powyżej 14 dni przed wyjazdem - potrącenie 10% wartości biletu,
      • od 14 dni a powyżej 3 dni przed wyjazdem - potrącenie 25% wartości biletu,
      • od 3 dni do 1 dnia przed wyjazdem - potrącenie 50% wartości biletu,
      • w dniu wyjazdu, przed godziną odjazdu - potrącenie 90 % wartości biletu,
    • bilet dwustronny lub Open: w przypadku zwrotu biletu dwustronnego mają zastosowanie zasady jak w przypadku biletu jednostronnego, przy czym pod uwagę brana jest tylko data wyjazdu,
    • bilet dwustronny - zwrot powrotu: zwrot dla klienta to różnica ceny biletu dwukierunkowego i jednokierunkowego minus wartość potrącenia zależna od daty powrotu wg zasad jak przy bilecie jednostronnym,
    • bilet dwustronny Open - zwrot powrotu: zwrot dla klienta to różnica ceny biletu dwukierunkowego i jednokierunkowego minus 10 % wartości tej kwoty.
  7. Bagaż: Pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu 2 sztuk bagażu podstawowego (walizka, torba podróżna, plecak) o łącznej wadze nie przekraczającej 30 kg i łącznych wymiarach nie przekraczających 90 x 75 x 25 cm. Pasażer oprócz bagażu podstawowego ma prawo do przewozu 1 sztuki bagażu podręcznego o wadze do 5kg. Każdy następny bagaż jest nadbagażem. Nadbagaż zabierany jest tylko w miarę wolnych miejsc za dodatkową opłatą: 30 zł w Polsce, 10 gbp w Anglii lub 10 euro w Belgii za 1 sztukę o powyższej wadze i rozmiarach.
  8. Autokar: Wyróżnikiem autokaru wykonującego przejazd na danej trasie jest tablica kierunkowa za przednią szybą. Wszystkie autokary wyposażone są w: toaletę, barek, klimatyzację, dvd.
  9. Wyjazd: Pasażer proszony jest o stawienie się 15 min przed planowanym odjazdem autokaru.
  10. Przejazd: W trakcie przejazdu kawa, herbata gratis.
  11. Telefon awaryjny : (0048) 607 067 291, 607 067 292, 607 067 293 umożliwia kontakt z biurem w wyjątkowych przypadkach np.: w sytuacji opóźnienia autokaru, w przypadku spóźnienia na wyjazd. Prosimy nie korzystać z tych numerów w godzinach otwarcia biura w Kraśniku, tj. pon.-pt.: 8:00-19:30, sob.: 9:00-16:00, niedz.: 10:00-16:00. Telefon awaryjny nie służy do rezerwowania biletów, jak również do zgłaszania rezygnacji z przejazdu.

REZERWACJE, INFORMACJE ZA GRANICĄ:
AGAT ANGLIA: kom. +44 774 941 16 30; kom. +44 775 642 00 84
LONDON Atas Travel, 28/29 The Broadway: tel. +44 208 840 88 83
LONDON Gosia Travel, Ealing Broadway 61: tel. +44 208 998 69 99
LONDON Polonez Travel, 16 Trinity Road, Tooting Bec: tel. +44 208 767 55 51
SOUTHAMPTON Mark, 34a Padwell Road: tel. +44 238 021 10 37