Informacje dla Pasażera:
Dotyczy linii:
A-03 Polska – Lecce, A-04 Polska – Torino, A-05 Polska – Palermo Sycylia Express.
- „Agat Bonus Program”: po 3 przejazdach z Biurem Podróży Agat otrzymują Państwo kartę stałego
klienta „Agat Premium Card”, która uprawnia do 15 % zniżki na
wszystkich naszych liniach, oraz do zabrania dodatkowego bagażu gratis
(w miarę wolnych miejsc w lukach bagażowych).
- Zniżki:
- U – 10 % zniżki dla osób w wieku 7 – 26 lat, seniorów powyżej 60 lat, posiadaczy karty ISIC.
- SK – 15 % zniżki dla posiadaczy karty stałego klienta „Agat Premium Card”.
- Wypróbuj AGAT – 15% zniżki dla wszystkich posiadaczy kart stałego klienta polskich
licencjonowanych firm przewozowych obsługujących międzynarodowe linie
autokarowe.
- Częściej taniej – 25% zniżki dla posiadaczy karty
stałego klienta AGAT PREMIUM CARD, którzy po oddaniu 3 biletów do
sprzedawcy, zrealizowanych w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień
wyjazdu, na który zostaje wykupywany czwarty promocyjny bilet (nie ma
znaczenia czy jest to bilet jednostronny czy dwustronny) z 15% zniżką,
mają prawo do zakupu kolejnego (czwartego) ze zniżką 25%.
- DD – 50 % zniżki dla dzieci w wieku 0 – 7 lat.
- Podwójny komfort – 50% zniżki dla osób ceniących sobie wygodę podczas podróży.
Gwarantuje drugie miejsce dla jednego pasażera za 50% ceny. Zniżka nie
obowiązuje w okresie 10 – 24 grudnia z zagranicy oraz 01 – 15 stycznia
z Polski.
- Ważność biletu: bilet jednostronny ważny do momentu
odjazdu autokaru; bilet „open” ważny 12 miesięcy od daty wyjazdu i nie
podlega przedłużeniu.
- Zmiana terminu wyjazdu: może być dokonana
jednorazowo, nie później niż w przeddzień wyjazdu. Opłaty za zamianę daty wyjazdu: 20 zł lub 5 euro.
- Datowanie biletu „Open”: datowanie biletów dokonywane jest
w miarę dostępnych miejsc w autokarze i powinno nastąpić przynajmniej 2
tygodnie przed planowaną datą powrotu. Datowanie biletów „OPEN” jest bezpłatne.
- Zwrot biletu: dokonuje kasa, w której został zakupiony bilet wg poniższych zasad:
- powyżej 14 dni przed wyjazdem - potrącenie 10% wartości biletu,
- od 14 dni a powyżej 3 dni przed wyjazdem - potrącenie 25% wartości biletu,
- od 3 dni do 1 dnia przed wyjazdem - potrącenie 50% wartości biletu,
- w dniu wyjazdu, przed godziną odjazdu - potrącenie 90 % wartości biletu,
- bilet dwustronny lub Open: w przypadku zwrotu biletu dwustronnego mają zastosowanie zasady jak w
przypadku biletu jednostronnego, przy czym pod uwagę brana jest tylko
data wyjazdu,
- bilet dwustronny - zwrot powrotu: zwrot dla
klienta to różnica ceny biletu dwukierunkowego i jednokierunkowego
minus wartość potrącenia zależna od daty powrotu wg zasad jak przy
bilecie jednostronnym,
- bilet
dwustronny Open - zwrot powrotu: zwrot dla klienta to różnica ceny
biletu dwukierunkowego i jednokierunkowego minus 10 % wartości tej
kwoty.
- Bagaż: Pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu 2 sztuk bagażu podstawowego (walizka, torba podróżna, plecak) o łącznej wadze nie przekraczającej 30 kg i łącznych wymiarach nie przekraczających 90 x 75 x 25 cm.
Pasażer oprócz bagażu podstawowego ma prawo do przewozu 1 sztuki bagażu podręcznego o wadze do 5kg. Każdy następny bagaż jest nadbagażem. Nadbagaż zabierany jest tylko w miarę wolnych miejsc za dodatkową opłatą: 30 zł lub 10 euro za 1 sztukę o powyższej wadze i rozmiarach
- Autokar: Wyróżnikiem
autokaru wykonującego przejazd na danej trasie jest tablica kierunkowa
za przednią szybą. Wszystkie autokary wyposażone są w: toaletę, barek,
klimatyzację, dvd.
- Wyjazd: Pasażer proszony jest o stawienie się 15 min przed planowanym odjazdem autokaru.
- Przejazd: W trakcie przejazdu kawa, herbata gratis.
- Telefon awaryjny : (0048) 607 067 291, 607 067 292, 607 067 293 umożliwia kontakt z biurem w wyjątkowych przypadkach np.: w sytuacji opóźnienia autokaru, w przypadku spóźnienia na wyjazd. Prosimy nie korzystać z tych numerów w godzinach otwarcia biura w Kraśniku, tj. pon.-pt.: 8:00-19:30, sob.: 9:00-16:00, niedz.: 10:00-16:00. Telefon awaryjny nie służy do rezerwowania biletów, jak również do zgłaszania rezygnacji z przejazdu.
REZERWACJE, INFORMACJE ZA GRANICĄ :
AGAT S.R.L. CC 82532292
AGAT MESSINA, Via Guido Delle Colonne 16: tel. +39 0906 40 62 53, kom. +39 340 928 47 86, +39 340 929 65 87
AGAT MODENA, kom. +39 346 764 38 91, tel. + 39 059 925 683
AGAT PALERMO, Via Rosario Gregorio 53: tel. +39 0916 16 44 09, kom. +39 347 585 33 11
AGAT CATANIA, tel. + 39 095 53 61 04, kom. + 39 349 149 49 44
AGAT SIRACUSA, tel. +39 347 585 33 11
RZYM, AliMarCar - Agat – Buscenter, Autostazione Tiburtina, stanowisko numer 3: tel. +39 899 10 49 01
NEAPOL, Przyboś, Via S.M del Pianto 107: tel. +39 081 751 40 72, +39 333 308 94 58
FLORENCJA, Tickets Services, Via Santa Caterina da Siena 17: tel. +39 055 36 39 10
MONACHIUM, Dorothea, Auwald Str. 43, 85757 Karlsfeld: tel. +49 813 196 524
NORYMBERGA / MONACHIUM, Reiseburo Drozd: tel. +49 157 874 248 30 (24h) |